Regiony się promują
5 osób
Moderatorzy:
    mrtswtk Ola

Ustawienia strony:

Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
RSS RSS

Regiony się promują

I oto stało się - Polska promuje się w Chinach. Spot jest elementem kampanii promującej nasz kraj na rynkach azjatyckich - początkowo w Chinach, Indiach i Japonii. Ponoć jednym z ważnych elementów kampanii jest wskazanie, że turyści mogą zrobić w Polsce zakupy markowych produktów. Tutaj chylę czoła wykonawcom pod względem dopasowania kampanii... czytaj dalej
Oceny +3/-0,
W temacie: Polska zaprasza
komentarze 2, ostatni od Ola:
[nomadembyc]: * Kto wyczuł ironię łapka w górę. łapka w górę - pamiętam bazar w Szanghaju gdzie za bezcen probowano wciskać nam rolexy, omegi i ... ...
Muzyka z ulic stolicy w nowoczesnych aranżacjach.
Sporządzając przegląd piosenki o Warszawie celowo pominęłam hit internetu Nie ma cwaniaka na Warszawiaka w wykonaniu Projekt Warszawiak z udziałem aktora Łukasza Garlickiego. Moim zdaniem to materiał na odrębną notatkę. A więc dla przypomnienia: Powyższy klip wywołał prawdziwe wzburzenie - internet zahuczał, Warszaw(k)a została opluta jadem krytyki, a film... czytaj dalej
Oceny +1/-0,
W temacie: Suweniry
komentarze 3, ostatni od MarcinM:
Szwagierkolaska to była pierwszorzędna kapela, Muniek na wokalu, Andrzej Zeńczewski na wiośle i to była podstawa tej kapeli, która naprawdę fajnie składała hołd Grzesiukowi. Ale ... ...
"Marzenia się spełniają" - kampania projektu Kraków 2022.
Jeszcze tylko miesiąc do rozpoczęcia XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich, które w tym roku odbędą się w Soczi (Rosja). Z tej okazji warto przypomnieć, że nasz rodzimy Kraków stara się o tytuł gospodarza na edycję XXIV, która wypadnie w roku 2022. W związku z powyższym niedawno ruszyła kampania promocyjna projektu Kraków... czytaj dalej
Oceny +2/-0,
W temacie: Nasze podwórko
komentarze 2, ostatni od mrtswtk:
Może chodziło o podkreślenie tego zimowego klimatu, gdzie za dnia już jest ciemno. :-) Dla uzupełnienia dodam, że w reklamie, oprócz Katarzyny Rogowiec, występują też ... ...
Przegląd piosenki o Warszawie.
Zapowiedziałam wczoraj zestawienie piosenek o naszej stolicy, najbardziej ośpiewanym mieście w Polsce. Utwory kultowe, przemielone w stacjach radiowych w takim stopniu, że reszta Polski ma Warszawy serdecznie dosyć, choćby z samego słuchania o niej. Oto i one: 1. Czesław Niemen - Sen o Warszawie (1966) /(w 1994 roku zespół Wilki nagrał... czytaj dalej
Oceny +3/-0,
W temacie: Suweniry
komentarze 6, ostatni od mrtswtk:
@Ola, notatka o Projekcie Warszawiak jest w planie. ;-) Temat jest dość kontrowersyjny bo teledysk "Nie ma cwaniaka..." uruchomił całą machinę "miejskich projektów", które zaczęły ... ...
Personifkacji miast ciąg dalszy - muzy polskich piosenkarzy.
Kto nie zna kultowej piosenki Kobranocki "Kocham Cię jak Irlandię" niech nawet się do tego nie przyznaje. A kto słuchając jej za młodu nie zastanawiał się, gdzie leży Włocławek? Bo ja przyznam, że zastanawiałam się bardzo, ale w tamtych czasach nie było jeszcze Google Maps i w sumie to wierzyłam... czytaj dalej
Oceny +2/-0,
W temacie: Suweniry
komentarze 7, ostatni od mrtswtk:
@Macko79 bardzo pozytywny kawałek! Olsztynianie muszą być bardzo tolerancyjnymi i otwartymi ludźmi, tak wynika z piosenki. :-) Mi się jeszcze przypomniała piosenka o Kutnie (choć ... ...
Personifikacje miast w magazynie Brief.
Marka. Znak naszych czasów. Termin ten odnosi się już nie tylko do znaków firmowych towarów i produktów. Obecnie każdy z nas jest marką i w powszechny obieg wchodzi pojęcie "marka osobista" - ma odpowiadać potencjalnemu pracodawcy na pytanie kim jesteś i w czym jesteś dobry. Obecnie doszło do tego, że marki... czytaj dalej
Oceny +1/-0
W temacie: Nasze podwórko
Krakowianie w odpowiedzi na projekt "24 Hours Of Happy" Pharrella Williamsa.
Piosenka Happy Pharrella Williamsa to utwór, który oryginalnie znalazł się na ścieżce dźwiękowej filmu animowanego Minionki Rozrabiają. Stał się jednak na tyle popularny, że muzyk poszedł dalej - stworzył projekt pierwszego na świecie teledysku, który trwa całą dobę, dostarczając w ten sposób 24 godziny szczęścia i radości. Wchodząc na stronę 24... czytaj dalej
Oceny +2/-0,
W temacie: Nasze podwórko
komentarze 3, ostatni od AgnesO:
Świetny klip Pharrella i Lee Bros:) To fajne, że takie pozytywne pomysły szybko się rozprzestrzeniają, a z drugiej strony mam nadzieję, że Warszawa będzie ostatnim ... ...
Jak w łatwy sposób rozróżnić te dwie nazwy?
Sama pochodzę z miasta, którego nazwa jest standardowo mylona z innym. Stargard przeinaczany na Starogard (bo od Starogardu Gdańskiego). Jedna literka - jeżeli będziecie tam kiedyś spróbujcie, zobaczycie jakie oburzenie wywoła u lokalsów Wasza ignorancja. Jak zatem ma reagować Bukareszt (stolica Rumunii), który jest często mylony z Budapesztem (stolicą sąsiadujących Węgier... czytaj dalej
Oceny +3/-0
Kilkuminutowy przegląd kultury państwa sposobem na turystów.
Promowanie kraju za granicą to niełatwe zadanie. Choćby dlatego, że ciężko jest wybrać tylko kilka jego walorów, które miałyby okazać się kluczowe i zachęciłyby potencjalnego turystę do przyjazdu, a następnie zawrzeć je w, powiedzmy, 2 minutach max (to chyba dość optymalny czas). No nie jest to łatwe zadanie. Dlatego obok... czytaj dalej
Oceny +1/-0,
komentarze 2, ostatni od mrtswtk:
@Ola myślę, że to jest pewne że zamykali ulice żeby nakręcić ten spot. :-) Mnie to przeludnienie bardzo męczyło w Chinach. Mało jest tam miejsc, ... ...
Od parodii do kształtowania wizerunku na zagranicznych rynkach.
#BBCtrending to selekcja najpopularniejszych treści krążących po meandrach mediów społecznościowych, które, oprawione odpowiednim reportażem, są następnie emitowane na stronach BBC News. I właśnie do takiego programu trafił (jak widać kultowy już) klip Cleo i Donatana „My Słowianie": Mowa jest o tym, o czym mówi się i w Polsce (co mnie... czytaj dalej
Oceny +1/-0
W temacie: Polska zaprasza
Chłopaki z "Lekko Stronniczy" promują swój region.
Miło jest widzieć, gdy rosnący w sławę ludzie zaznaczają swoje korzenie, promując przy okazji region, z którego pochodzą. Oczywiście są inicjatywy bardziej i mniej udane. Dziś będzie o tej bardziej udanej - Lekko Stronniczy duet wraz z Piotrem Cyrwusem (nie, nie powołam się na jego rolę życia) promują małopolskę na okres... czytaj dalej
Oceny +1/-0,
W temacie: Nasze podwórko
komentarze 2, ostatni od mrtswtk:
Ci panowie we wszystkich swoich produkcjach mogą sprawiać wrażenie, jakby byli pod wpływem ducha, dżina (bądź ginu) czy innego chochlika. Powyższy film akurat średnio trafia ... ...
Reklama słowackich stoków na polski rynek.
Świeżynka, która całkiem przypadkowo odpaliła się gdy w ramach przerwy od pracy chciałam obejrzeć bzdurę tygodnia. Bzdurą się z Wami nie podzielę, ale reklamą jak najbardziej: Podoba mi się akcent lektora. Bardzo mi się podoba! Bo po pierwsze jest odrobinę śmieszny, a po drugie wskazuje on na lokalność (!), podpiera wizerunek... czytaj dalej
Oceny +2/-0
Nie tylko najlepsza praca na świecie, ale i najlepsza kampania promująca turystykę!
Reklamę Australii, na którą wpadłam przy okazji odgrzebywania reklam Kalifornii, przytaczam tylko dlatego, że wpada w ucho: No nie powiecie mi, że nie wystąpiło teraz u Was zapętlenie melodii i powtarzacie ją w swoim umyśle w kółko i w kółko. Przyznaję, piosenka jest chwytliwa, ale pomysł i wykonanie jakoś za... czytaj dalej
Oceny +1/-0
Co George Clooney robi w Krakowie?
No właśnie nic. Mimo to Małopolska postanowiła wykorzystać jego wizerunek (pośrednio) i wypromować się za sprawą – uwaga, uwaga! - sobowtóra hollywoodzkiego bożyszcza. Jakby tego było mało, swoje reklamy kieruje do zagranicznych inwestorów. A ta mi się nawet podoba bo jest oczkiem puszczonym w stronę samego aktora, który jako zatwardziały kawaler nieraz... czytaj dalej
Oceny +1/-0
W temacie: Polska zaprasza
Bo student to też klient.
Kto znajduje się w grupie docelowej, w którą mierzą miasta w swoich kampaniach promocyjnych? Pierwsza myśl – turyści. Zaraz potem inwestorzy, ewentualnie pracownicy. Skoro pracownicy to i potencjalni mieszkańcy (wiecie – podatki). A jedną i drugą grupę można pozyskiwać już na w miarę wczesnym etapie. Na studiach. Szczerze mówiąc nie spotkałam się... czytaj dalej
W temacie: Nasze podwórko
Region nie dla mięczaków. Przed obejrzeniem tych reklam lepiej posmarujcie się kremem do opalania.
Z odmętów YouTube odgrzebałam ostatnio reklamy Kalifornii sprzed 2-3 lat. Oburzyłam się bardzo. Normalnie Kalifornia śmieje mi się w twarz! No tak bezczelnej reklamy to ja już dawno nie widziałam. Do obejrzenia zaprasza sam gubernator Arnold Schwarzenegger: I jeszcze ta: Kalifornia stawia na oklepaną i wyświechtaną ideę American Dream, a... czytaj dalej
Regiony na rzecz lokalnych muzyków.
Dzisiaj troszkę z innej beczki - będzie nie tyle o promocji miast i regionów, ile o miastach promujących się przez swoich. Wiadomo, miasta to przede wszystkim ludzie, którzy w nich dorastają, żyją i kształcą się. Bo to oni tworzą masę napędzającą maszynę wielkich miast. Przejdźmy do sedna. W sieci trafiłam na... czytaj dalej
Oceny +2/-0
W temacie: Nasze podwórko
Reklama z historią miłosną w tle. Banalna? Tylko na pierwszy rzut oka.
Dla tych, którzy lubią reklamy opowiadające historie tym razem na warsztat biorę spot Warszawy. Reklama niewybredna, z romansem w tle i animizacją naczelnego symbolu naszej stolicy. Jak widać reklama jest skierowana głównie do obcokajowców. Już pomijając kwestię języka angielskiego - nawet główny bohater ma urodę wyraźnie niesłowiańską (nie ryzykując stwierdzenia "nieeuropejską... czytaj dalej
Oceny +2/-0,
W temacie: Polska zaprasza
komentarze 4, ostatni od mrtswtk:
Dokładnie o ten moment chodzi. No właśnie, więc nawet to nie jest oczywiste. ...
Reklamy, które opowiadają historie.
Dzisiaj podrzucam dwa spoty z Lublina. Oba z 2010 roku, wyprodukowane przez różne agencje. Różne, a jednak dostrzegam wspólny rdzeń – oba są nacechowane mocno emocjonalnie i oba odznaczają się fabułą niczym z pełnometrażowej produkcji, tworząc w ten sposób niemal kinematograficzną mini-formę. Prościej mówiąc – reklamy te opowiadają historię. Sentymentalną bardzo. Oba... czytaj dalej
Oceny +1/-0,
W temacie: Nasze podwórko
komentarze 2, ostatni od MarcinM:
To mi się z "Faustem" Goethego kojarzy - "Verweile doch! Du bist so schoen!" ("Chwilo, trwaj! Jesteś piękna!"). Wyrwane z kontekstu trochę, bo te słowa ... ...
Przegląd szablonowych (czyt. nudnych) kampanii promocyjnych z Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego.
Niedawno pisałam o ciekawej, wyłamującej się z monotonnej konwencji szklanych wieżowców, otwartych przestrzeni i biznesowych uścisków dłoni kampanii promującej Radzionków jako miejsce godne inwestycji. Dziś zaprezentuję o co mi dokładnie chodzi, gdy mówię o nudnym i niczym niewyróżniającym się stylu stosowanym w biznesowych kampaniach miast i regionów. Poniżej krótki przegląd... czytaj dalej
W temacie: Miasto biznesowo

Agregat marketingu terytorialnego

Ciekawe akcje promujące miasta i regiony, Polskę oraz inne kraje świata.