
5 osób
Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
Śląskie miasta promują się biznesowo
Przegląd szablonowych (czyt. nudnych) kampanii promocyjnych z Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego.
Niedawno pisałam o ciekawej, wyłamującej się z monotonnej konwencji szklanych wieżowców, otwartych przestrzeni i biznesowych uścisków dłoni kampanii promującej Radzionków jako miejsce godne inwestycji.
Dziś zaprezentuję o co mi dokładnie chodzi, gdy mówię o nudnym i niczym niewyróżniającym się stylu stosowanym w biznesowych kampaniach miast i regionów. Poniżej krótki przegląd reklam skierowanych do potencjalnych inwestorów. Żeby nie odbiegać zbyt daleko wszystkie miejscowości, podobnie jak Radzionków, znajdują się w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym – czyli w regionie, który jak można przypuszczać ma co oferować swoim partnerom.
Popatrzmy. Kolejność spotów niczym nie sugerowana:
1. Jaworzno, daj się wciągnąć:
2. Świętochłowice, bliżej niż myślisz:
3. Dąbrowa Górnicza, oak is ok:
4. Sosnowiec, łączy:
5. Tarnowskie Góry, wyżyny biznesu:
Najmniejsze pod względem zaludnienia na tej liście są Świętochłowice – coś ponad 53 tysiące mieszkańców. Najbardziej zaludniony Sosnowiec – ponad 214 tysięcy. A Radzionków ma 17 tysięcy. I potrafi się wypromować z werwą. Chapeau bas.
-
Reklama "Jaworzno. Daj się wciągnąć." (Zrzut ekranu, http://www.youtube.com/watc...)
Mówi się o tym we wpisach (lub komentarzach do nich):


