Regiony się promują
5 osób
Moderatorzy:
    mrtswtk Ola

Ustawienia strony:

Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
RSS RSS
Inspiracje ze świata
Kampanie promujące obce krainy.
Jak w łatwy sposób rozróżnić te dwie nazwy?
Sama pochodzę z miasta, którego nazwa jest standardowo mylona z innym. Stargard przeinaczany na Starogard (bo od Starogardu Gdańskiego). Jedna literka - jeżeli będziecie tam kiedyś spróbujcie, zobaczycie jakie oburzenie wywoła u lokalsów Wasza ignorancja. Jak zatem ma reagować Bukareszt (stolica Rumunii), który jest często mylony z Budapesztem (stolicą sąsiadujących Węgier... czytaj dalej
Oceny +3/-0
Kilkuminutowy przegląd kultury państwa sposobem na turystów.
Promowanie kraju za granicą to niełatwe zadanie. Choćby dlatego, że ciężko jest wybrać tylko kilka jego walorów, które miałyby okazać się kluczowe i zachęciłyby potencjalnego turystę do przyjazdu, a następnie zawrzeć je w, powiedzmy, 2 minutach max (to chyba dość optymalny czas). No nie jest to łatwe zadanie. Dlatego obok... czytaj dalej
Oceny +1/-0,
komentarze 2, ostatni od mrtswtk:
@Ola myślę, że to jest pewne że zamykali ulice żeby nakręcić ten spot. :-) Mnie to przeludnienie bardzo męczyło w Chinach. Mało jest tam miejsc, ... ...
Reklama słowackich stoków na polski rynek.
Świeżynka, która całkiem przypadkowo odpaliła się gdy w ramach przerwy od pracy chciałam obejrzeć bzdurę tygodnia. Bzdurą się z Wami nie podzielę, ale reklamą jak najbardziej: Podoba mi się akcent lektora. Bardzo mi się podoba! Bo po pierwsze jest odrobinę śmieszny, a po drugie wskazuje on na lokalność (!), podpiera wizerunek... czytaj dalej
Oceny +2/-0
Nie tylko najlepsza praca na świecie, ale i najlepsza kampania promująca turystykę!
Reklamę Australii, na którą wpadłam przy okazji odgrzebywania reklam Kalifornii, przytaczam tylko dlatego, że wpada w ucho: No nie powiecie mi, że nie wystąpiło teraz u Was zapętlenie melodii i powtarzacie ją w swoim umyśle w kółko i w kółko. Przyznaję, piosenka jest chwytliwa, ale pomysł i wykonanie jakoś za... czytaj dalej
Oceny +1/-0
Region nie dla mięczaków. Przed obejrzeniem tych reklam lepiej posmarujcie się kremem do opalania.
Z odmętów YouTube odgrzebałam ostatnio reklamy Kalifornii sprzed 2-3 lat. Oburzyłam się bardzo. Normalnie Kalifornia śmieje mi się w twarz! No tak bezczelnej reklamy to ja już dawno nie widziałam. Do obejrzenia zaprasza sam gubernator Arnold Schwarzenegger: I jeszcze ta: Kalifornia stawia na oklepaną i wyświechtaną ideę American Dream, a... czytaj dalej
Od city placement do setjetting, czyli podróże śladami filmowych bohaterów.
Zachęcona dyskusją pod notatką City Placement w Polsce postanowiłam wyjść z tematem poza granice naszego kraju. Nie trudno zgadnąć, że tam to się dopiero dzieje, a współprace miasto-filmowcy zakrawają na miliony. Dolarów oczywiście. Pierwsze co mi przychodzi na myśl (choć może nie jest to najbardziej spektakularny przykład) to filmy Woody... czytaj dalej
Oceny +4/-0,
komentarze 8, ostatni od mrtswtk:
Dzięki @Ola za uzupełnienie. Pisząc tę notatkę rozważałam wspomnieć właśnie o serialu "Seks w wielkim mieście", ostatecznie postanowiłam skupić się na filmach (choć w sumie ... ...
Nowatorska kampania promująca potencjał turystyczny Ekwadoru.
Jestem pod ogromnym wrażeniem kampanii jakiej podjął się Ekwador by poinformować świat o swoich walorach turystycznych. Jest pomysłowo, jest niestandardowo, jest genialnie! I co najważniejsze - jest promocja na cały świat. Sami się przekonajcie: Kanał komunikacji jaki wykorzystano w kampanii to zarazem jedna z najmocniejszych stron tego kraju - eksport bananów. Niesamowite... czytaj dalej
Oceny +1/-0,
komentarze 2, ostatni od mrtswtk:
Odpowiedź na to pytanie jest dość trudne i często wymaga dłuższego zastanowienia. Na pocieszenie dodam, że gdy studiowałam Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze na jednym z wykładów ... ...