Regiony się promują
5 osób
Moderatorzy:
    mrtswtk Ola

Ustawienia strony:

Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
RSS RSS
Nasze podwórko
Kampanie promujące miasta i regiony w Polsce.
"Marzenia się spełniają" - kampania projektu Kraków 2022.
Jeszcze tylko miesiąc do rozpoczęcia XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich, które w tym roku odbędą się w Soczi (Rosja). Z tej okazji warto przypomnieć, że nasz rodzimy Kraków stara się o tytuł gospodarza na edycję XXIV, która wypadnie w roku 2022. W związku z powyższym niedawno ruszyła kampania promocyjna projektu Kraków... czytaj dalej
Oceny +2/-0,
W temacie: Nasze podwórko
komentarze 2, ostatni od mrtswtk:
Może chodziło o podkreślenie tego zimowego klimatu, gdzie za dnia już jest ciemno. :-) Dla uzupełnienia dodam, że w reklamie, oprócz Katarzyny Rogowiec, występują też ... ...
Personifikacje miast w magazynie Brief.
Marka. Znak naszych czasów. Termin ten odnosi się już nie tylko do znaków firmowych towarów i produktów. Obecnie każdy z nas jest marką i w powszechny obieg wchodzi pojęcie "marka osobista" - ma odpowiadać potencjalnemu pracodawcy na pytanie kim jesteś i w czym jesteś dobry. Obecnie doszło do tego, że marki... czytaj dalej
Oceny +1/-0
W temacie: Nasze podwórko
Krakowianie w odpowiedzi na projekt "24 Hours Of Happy" Pharrella Williamsa.
Piosenka Happy Pharrella Williamsa to utwór, który oryginalnie znalazł się na ścieżce dźwiękowej filmu animowanego Minionki Rozrabiają. Stał się jednak na tyle popularny, że muzyk poszedł dalej - stworzył projekt pierwszego na świecie teledysku, który trwa całą dobę, dostarczając w ten sposób 24 godziny szczęścia i radości. Wchodząc na stronę 24... czytaj dalej
Oceny +2/-0,
W temacie: Nasze podwórko
komentarze 3, ostatni od AgnesO:
Świetny klip Pharrella i Lee Bros:) To fajne, że takie pozytywne pomysły szybko się rozprzestrzeniają, a z drugiej strony mam nadzieję, że Warszawa będzie ostatnim ... ...
Chłopaki z "Lekko Stronniczy" promują swój region.
Miło jest widzieć, gdy rosnący w sławę ludzie zaznaczają swoje korzenie, promując przy okazji region, z którego pochodzą. Oczywiście są inicjatywy bardziej i mniej udane. Dziś będzie o tej bardziej udanej - Lekko Stronniczy duet wraz z Piotrem Cyrwusem (nie, nie powołam się na jego rolę życia) promują małopolskę na okres... czytaj dalej
Oceny +1/-0,
W temacie: Nasze podwórko
komentarze 2, ostatni od mrtswtk:
Ci panowie we wszystkich swoich produkcjach mogą sprawiać wrażenie, jakby byli pod wpływem ducha, dżina (bądź ginu) czy innego chochlika. Powyższy film akurat średnio trafia ... ...
Bo student to też klient.
Kto znajduje się w grupie docelowej, w którą mierzą miasta w swoich kampaniach promocyjnych? Pierwsza myśl – turyści. Zaraz potem inwestorzy, ewentualnie pracownicy. Skoro pracownicy to i potencjalni mieszkańcy (wiecie – podatki). A jedną i drugą grupę można pozyskiwać już na w miarę wczesnym etapie. Na studiach. Szczerze mówiąc nie spotkałam się... czytaj dalej
W temacie: Nasze podwórko
Regiony na rzecz lokalnych muzyków.
Dzisiaj troszkę z innej beczki - będzie nie tyle o promocji miast i regionów, ile o miastach promujących się przez swoich. Wiadomo, miasta to przede wszystkim ludzie, którzy w nich dorastają, żyją i kształcą się. Bo to oni tworzą masę napędzającą maszynę wielkich miast. Przejdźmy do sedna. W sieci trafiłam na... czytaj dalej
Oceny +2/-0
W temacie: Nasze podwórko
Reklamy, które opowiadają historie.
Dzisiaj podrzucam dwa spoty z Lublina. Oba z 2010 roku, wyprodukowane przez różne agencje. Różne, a jednak dostrzegam wspólny rdzeń – oba są nacechowane mocno emocjonalnie i oba odznaczają się fabułą niczym z pełnometrażowej produkcji, tworząc w ten sposób niemal kinematograficzną mini-formę. Prościej mówiąc – reklamy te opowiadają historię. Sentymentalną bardzo. Oba... czytaj dalej
Oceny +1/-0,
W temacie: Nasze podwórko
komentarze 2, ostatni od MarcinM:
To mi się z "Faustem" Goethego kojarzy - "Verweile doch! Du bist so schoen!" ("Chwilo, trwaj! Jesteś piękna!"). Wyrwane z kontekstu trochę, bo te słowa ... ...
Nie o promocji regionu samego w sobie, choć kampania, mimo że społeczna, to z regionem jest mocno związana.
 „Kraków bez smogu” – tak brzmi hasło kampanii Krakowskiego Alarmu Smogowego. Temat bardzo na czasie, bo akurat zbliża się zima, a wraz z zimą mrozy i palenie w piecu. Niestety - w przypadku wielu domostw czym popadnie, nawet śmieciami. To sprawia, że Kraków stał się miastem o najbardziej zanieczyszczonym powietrzu w Polsce... czytaj dalej
Oceny +2/-0,
W temacie: Nasze podwórko
komentarze 2, ostatni od mrtswtk:
@Agata Zgodzę się, że do sprawy należy podejść kompleksowo - nie tylko palenie węglem (czy śmieciami) ale też spaliny mają znaczący wpływ na zanieczyszczenie powietrza. ... ...
Kolejny dowód na to, że miasto można promować tak samo jak każdy inny produkt.
Znacie to zapewne z filmów (seriali też) – bohater sięga po coś do jedzenia i nagle na ekranie pojawia się marka. Marka dobrze znana, bo nie jakaś fikcyjna, jak Mocny Full w Świecie Według Kiepskich, ale prawdziwa, taka, po którą możesz iść i kupić w osiedlowym sklepie. To jest właśnie product... czytaj dalej
Oceny +4/-0,
W temacie: Nasze podwórko
komentarze 8, ostatni od Agata:
A co ciekawe, nie jest to wcale nowa rzecz - na pewno kojarzycie stare tablice w Warszawie, które głoszą, że to tu mieszkał Rzecki. Kiedyś ... ...
O kampani "Gdańsk. Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności" z perspektywy czasu.
Spot miasta Gdańsk z 2011 roku był pierwszą kampanią promującą miasto, jaką zobaczyłam w TV. Nie twierdzę, że pierwszą w Polsce – pierwszą jaką ja zobaczyłam, a że telewizji nie oglądam, to nie ma się co dziwić. To co do mnie dotarło oglądając ten spot, to że region może być reklamowany... czytaj dalej
Oceny +1/-0
W temacie: Nasze podwórko
Czyli jak wypromować miasto nie odcinając się od jego przywarów.
W Łodzi nigdy nie byłam, choć słyszałam o tym mieście już wiele. Były to opinie niezbyt pozytywne, niezbyt zachęcające. O przestępczości i obskurnych przymiotach miasta donoszą nawet media. Biedna ta Łódź. Trzecie miasto w Polsce pod względem ludności, a taka zaniedbana, niebezpieczna, pozbawiona. Pozbawiona swych fabryk, swego przemysłu, pozbawiona prestiżu... czytaj dalej
Oceny +2/-0,
W temacie: Nasze podwórko
komentarze 1, ostatni od MarcinM:
Coś w tym jest. Łódź jest obskurna, ale czy tę obskurność można postrzegać tylko jako wadę? Ja nie jestem specem od przestrzeni miejskiej, architektury itd., ... ...
Spójna, czytelna, przekonująca - o kampanii promującej Dolny Śląsk.
Uwielbiam spoty promujące Dolny Śląsk. Zapewne już je znacie, kampania promocyjna ruszyła jeszcze przed Euro 2012. Nawet jeżeli nie nic nie szkodzi. Reklamy wciąż są emitowane w telewizji, a Dolny Śląsk nadal kusi. Bardzo klimatyczne, muzyka w tle nastraja, zdjęcia nocne intrygują. W spotach "Dolny Śląsk. Dotknij Tajemnicy." śledzimy parę... czytaj dalej
Oceny +1/-0
W temacie: Nasze podwórko