
5 osób
Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
Australia mistrzynią reklamy
Nie tylko najlepsza praca na świecie, ale i najlepsza kampania promująca turystykę!
Reklamę Australii, na którą wpadłam przy okazji odgrzebywania reklam Kalifornii, przytaczam tylko dlatego, że wpada w ucho:
No nie powiecie mi, że nie wystąpiło teraz u Was zapętlenie melodii i powtarzacie ją w swoim umyśle w kółko i w kółko. Przyznaję, piosenka jest chwytliwa, ale pomysł i wykonanie jakoś za bardzo przypomina mi spot Discovery Channel (nawiasem mówiąc – mojej ulubionej reklamy). Oceńcie sami:
Podpatrzone czy nie, dla mnie Australia i tak jest mistrzynią promocji. Wystarczy tylko wspomnieć ich niesamowitą kampanię - tę, o której na pewno słyszeliście. Być może niektórzy z Was nawet sami wzięli w niej udział. To ta kampania z najlepszą pracą na świecie. Pierwsza edycja (z 2009 roku) oferowała pracę na stanowisku Dozorcy Wysp (Caretaker of the Islands) i polegała mniej więcej na tym:
Musiało się zwrócić, skoro w tym roku odbyła się druga edycja i oferowała aż 6 różnych stanowisk! Jakich? Sami zobaczcie:
-
Sydney Opera House (Matthew Field, CC BY 2.5, http://pl.wikipedia.org/wik...)


