
7 osób
Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
Reklama farby
dla każdej z nas
Reklamy, a właściwie aktorzy, którzy w nich grają często dobierani są tak, abyśmy się z nimi mogli utożsamić. Chodzi o to, by wzbudzić w nas poczucie, że ten produkt jest również dla mnie. Nowa kampania Garnier została stworzona właśnie w taki sposób. Pokazane zostały trzy różne wiekowo i charakterologicznie kobiety, który użyły trzech różnych farb do włosów.
Najmłodsza z nich zawsze walczyła z "mysim blondem". Ile razy słyszałam to od swoich koleżankek- muszę zrobić coś z tym kolorem, bo ten jest totalnie nijaki. I właśnie tym chcieli zagrać producenci koloryzując dziewczynę na nienarzucający, ale ładny kolor.
Druga dziewczyna- nieco starsza, trochę karierowiczka, miłośniczka mody, która poprzez odważne rozwiązania wychodzi naprzeciw nowym trendom kolorystycznym. Reklama trafia więc do drugiej grupy odbiorców- kobiet, dla których moda jest naprawdę bardzo ważna i lubią wyglądać dobrze na codzień.
Trzeci spot skierowany jest do kobiet zapracowanych, wiecznie zabieganych, którym zaczynają pojawiać się pierwsze siwe włosy. Ale kiedy znaleźć czas, żeby zadbać o swój wygląd i kondycję swoich włosów?
Jak widzicie reklamy zostały stworzone tak, aby każda z tych "trzech grup kobiet", znalazła coś dla siebie. Myślę, że większość z nas może przypisać się do jednej z nich. Do reklamy nie wzięto profesjonalnych modelek, tylko kobiety, które możemy spotkać na ulicy, tak abyśmy czuły, że ta farba jest również dla Ciebie czy dla mnie.

FIFA World Cup
i reklama McDonald's