
7 osób
Ustawienia strony:
Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
RSS
RSS
Bo na reklamę trzeba mieć pomysł
Twórcy reklam próbują zachęcić nas na wiele sposobów - ładniutkie buźki, fajna piosenka, kontrowersyjny scenariusz albo po prostu... dobry pomysł. I dzisiaj którko - chciałabym Wam pokazać moją ostatnio ulubioną reklamę, która w mądry i niewulgarny sposób zachęca nas do obejrzenia jej kolejny raz.
Papier kontra tablet - czyli prosta realizacja, bez nadmiernego przeładowania efektami specjalnymi, a efekt myślę że udany. :)
Do mnie osobiście taki rodzaj reklam przemawia najbardziej. Oglądając tę reklamę od razu nasuwa mi się na myśl reklama Heinekena, którą również mogę oglądać wielokrotnie.
Tu co prawda wielką rolę, oprócz dobrego pomysłu, odegrał dobór aktorów - myślę, że panowie dobrani są bezbłędnie. :)
Ostatnio komentowane na stronie:

13/06/2014
Marzena
FIFA World Cup
i reklama McDonald's
17/04/2014
Marzena