7 osób
Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
Z pomysłem na reklamę
W reklamie liczy się pomysł. Oczywiście mogą nas katować reklamami na okrągło, aż w końcu zapamiętamy nazwę konkretnej marki. Jednak są reklamy, które sami z chęcią włączamy kolejny i kolejny raz.
Jedną z moich ulubionych reklam, którą oglądałam wielokrotnie i chętnie oglądam ją kolejny raz jest naprawdę udana reklama szkoły językowej, która wykorzystuje grę słów. Jak widać nie trzeba ani szokować, ani wykorzystywać popularności gwiazd, ani zabijać częstotliwością, by marka została zapamiętana i by wzbudzała w nas pozytywne odczucia.
Inny motywem przewodnim w tej reklamie szkoły językowej jest wykorzystanie zwierząt i ich charakterystycznych odgłosów. Reklama wskazuje, że i Ty zyskasz, jeśli nauczysz się innego języka i może Cię to uratować w niejednej decydującej sytuacji.
I ten sam motyw, reklama pod względem pomysłu identyczna: