Moc Światła
W reklamie na żywo
Uwiebiam takie zabiegi światłem. Wielka moc tkwi w takich rozwiązaniach, które w mądry sposób potrafią przedstawić dany produkt. Zwróciłam uwagę na reklamę samochodu, która polegała na odpowiednim oświetlaniu go.
Samochód zmieniał swoje barwy jak w kalejdoskopie. Zdecydowanie taka forma reklamy wyróżniała się spośród innych. Ja całe świetlne show obejrzałam czterokrotnie, zanim poszłam oglądać dalsze propozycje.
(Joanna Cudziło) (Joanna Cudziło) (Joanna Cudziło)
To co powodowało że pokaz zdawał sie być jeszcze bardziej efektowny to idealne dopasowanie światła do przedmiotu - światło zdawało się świetnie wyczuwać linię samochodu, podkreślało ją.
Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z mocy, jaką jest światło. Jego wyjorzystanie tak naprawdę stworzyło tę reklamę, uważam na prawdę bardzo dobrze.
(Joanna Cudziło) (Joanna Cudziło) (Joanna Cudziło)
Jest to przyszłościowy pomysł na reklamowanie produktów, ale nie tylko. Zwróćcie uwagę na to, jak coraz większą wagę zwraca się na oświetlenie podczas koncertów na żywo, występów w telewizji, na oświetlanie budynków. W końcu w głowach mamy trochę takie wyobrażenie, że im obiekt ważniejszy, czasami bardziej monumentalny, tym bardziej jest podświetlony.