Między programami
7 osób
Moderatorzy:
    Antisaina
Autorzy strony:
    MarcinM Antisaina Marzena
Subskrybenci:
    Ola Marzena Agata Atavus Antisaina AgnesO ruda

Ustawienia strony:

Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
RSS RSS
Zarejestruj się

16/01/14 od Antisaina
W temacie: Wszystko dla pieniędzy

Horror wychodzi na ulicę

Zwykłe zwiastuny filmowe przestają robić wrażenie. Oczywiście znajdą się koneserzy i fani tych krótkich form reklamowych (sama bardzo lubię oglądać trailery), jednak część ludzi męczą.

Marketingowcy odpowiedzialni  za promocję filmów poszli więc troszkę dalej, przenosząc niektóre z elementów filmu, do rzeczywistości. Ciekawe, że póki co zauważyłam przykłady reklam horrorów. Przypadek? To właśnie takimi filmami najłatwiej zaskoczyć - oczywiście z pomocą paru efektów specjalnych.

O ile filmik promujący "Carrie" ma już parę miesięcy, a tyle drugi przykład jest nowością, obecną na YouTubie dopiero od wczoraj. Oglądając pierwszy filmik, nie miałam poczucia niesmaku, które jednak pojawiło się podczas oglądania drugiego filmiku promującego "Diabelskie nasienie".

Odkąd zobaczyłam filmik z kawiarni, zaczęłam się zastanawiać co myślą o tym osoby nieświadomie biorące udział w takiej reklamie. Przecież to jest dla nich stresujące, a taki mocny stres może być powodem zaburzeń, a w esktremalnych wypadkach nawet śmierci. W przypadku zdarzeń w kawiarni moje obawy były mniejsze chociażby ze względu na wiek ludzi, którzy tam przebywali. Jednak już w drugim przypadku mam mocne wątpliwości, w szczególności widząc, że podchodzą do wózka osoby w starszym wieku, a nawet matki z dziećmi!

W ostatnich miesiącach zauważyłam trend do filmowania specjalnie zaaranżowanych sytuacji z udziałem przypadkowych ludzi. Ciekawe co na to "wkręceni"...

Tagi: film
Ostatnio komentowane na stronie:
13/06/2014 Marzena

FIFA World Cup

i reklama McDonald's
5 komentarzy, ostatni z 20/06/2014 od Marzena
26/05/2014 Marzena

Pomysł na reklamę

linii lotniczych
6 komentarzy, ostatni z 27/05/2014 od Marzena
17/04/2014 Marzena

Reklama Kia Soul

postawiła na chomiki
2 komentarze, ostatni z 17/04/2014 od Marzena