Między programami
7 osób
Moderatorzy:
    Antisaina
Autorzy strony:
    MarcinM Antisaina Marzena
Subskrybenci:
    Ola Marzena Agata Atavus Antisaina AgnesO ruda

Ustawienia strony:

Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
RSS RSS
Zarejestruj się

10/10/13 od Antisaina
W temacie: Wszystko dla pieniędzy

Plakat filmowy już nie wystarcza

straszą w kawiarni

Przyzwyczajeni jesteśmy do tego, że każdy film wyświetlany w kinie posiada swój trailer dostępny w internecie. Oprócz tego wywieszane są plakaty z zapowiedzą. Nieczęsto  zdarza się cokolwiek ponad ten schemat.

Rzeczywistości filmowej przez moment mogli doświadczyć klienci pewnej kawiarni, która wzięła udział w akcji. Wcześniej poczyniono odpowiednie przygotowania, przystosowując miejsce do wyreżyserowanego zdarzenia.

Oglądając filmik drugi czy trzeci raz, wyraźnie zauważa się linkę/sznurek ciągnący się za aktorem. Jednak zaferowani klienci kawiarni raczej nie zwrócili na niego uwagi, skoro centrum wydarzeń było samo zdarzenie i wynikła z tego emocjonalna rozmowa.

Mało kto łączy to co się dzieje w książce albo filmie, z realnym światem. Nie polecam tego szczególnie w przypadku horrorów i thrillerów. Faktem jednak jest większe zapamiętywanie  i sięganie po produkty, które zapadły nam w pamięć, których doświadczyliśmy. Z tego względu pomysł wyreżyserowania w kawiarni zdarzenia z filmu, jest bardzo dobry. Sądzę, że wiele osób obejrzy go z czystej ciekawości. W szczególności uczestnicy zdarzenia.

 

Ostatnio komentowane na stronie:
13/06/2014 Marzena

FIFA World Cup

i reklama McDonald's
5 komentarzy, ostatni z 20/06/2014 od Marzena
26/05/2014 Marzena

Pomysł na reklamę

linii lotniczych
6 komentarzy, ostatni z 27/05/2014 od Marzena
17/04/2014 Marzena

Reklama Kia Soul

postawiła na chomiki
2 komentarze, ostatni z 17/04/2014 od Marzena