7 osób
Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
Voyage Heinekena
kampania Grupy Żywiec
Wystartowała również polska odsłona kampanii Grupy Żywiec. Eksperyment Heinekena przeprowadzony jest z przymrużeniem oka. Motywem przewodnim akcji "Voyage" są tytułowe podróże. Jednak są one wyłącznie męskie. Wybierani są do nich panowie lubujący się w dogodnościach cywilizacyjnych, wybierający wycieczki all-inclusive... jednym słowem "coach potato". To piąta odsłona zintegrowanej kampanii – Legendy Heinekena.
Celem kampanii jest zebranie ludzi z całego świata, by następnie rzucić ich w najodleglejsze zakątki globu, jedynie z najpotrzebniejszym zaopatrzeniem i wskazówkami.
Wynikiem eksperymentu jest seria "Dropped", czyli epizodyczne odcinki rejestrujące przygody bohaterów, którzy zmierzyli się z nieznanym sobie światem.
"Dropped" nie posiadają scenariusza, więc ich wynik zależy wyłącznie od jego uczestników. Wyniki akcji można oglądać co tydzień na specjalnie przygotowanym do tego celu kanale Youtube Heineken Dropped. Relacje pojawiają się tam co tydzień.
Istnieje również aspekt socjologiczny tej akcji. Jeżeli podróże zmieniają, to jak zmienią się bohaterowie serii Dropped?
Gdzie chcielibyście zostać zrzuceni?