Między programami
7 osób
Moderatorzy:
    Antisaina
Autorzy strony:
    MarcinM Antisaina Marzena
Subskrybenci:
    Ola Marzena Agata Atavus Antisaina AgnesO ruda

Ustawienia strony:

Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
RSS RSS
Zarejestruj się

07/10/13 od Antisaina
W temacie: Wszystko dla pieniędzy

Voyage Heinekena

kampania Grupy Żywiec

Wystartowała również polska odsłona kampanii Grupy Żywiec. Eksperyment Heinekena przeprowadzony jest z przymrużeniem oka. Motywem przewodnim akcji "Voyage" są tytułowe podróże. Jednak są one wyłącznie męskie. Wybierani są do nich panowie lubujący się w dogodnościach cywilizacyjnych, wybierający wycieczki all-inclusive... jednym słowem "coach potato". To piąta odsłona zin­te­gro­wa­nej kam­pa­nii – Legendy Heine­kena.

Celem kampanii jest zebranie ludzi z całego świata, by następnie rzucić ich w najodleglejsze zakątki globu, jedynie z najpotrzebniejszym zaopatrzeniem i wskazówkami.

Wynikiem eksperymentu jest seria "Dropped", czyli epizodyczne odcinki rejestrujące przygody bohaterów, którzy zmierzyli się z nieznanym sobie światem.

 

"Dropped" nie posiadają scenariusza, więc ich wynik zależy wyłącznie od jego uczestników. Wyniki akcji można oglądać co tydzień na specjalnie przygotowanym do tego celu kanale Youtube Heineken Dropped. Relacje pojawiają się tam co tydzień.

Istnieje również aspekt socjologiczny tej akcji. Jeżeli podróże zmieniają, to jak zmienią się bohaterowie serii Dropped?

Gdzie chcielibyście zostać zrzuceni?

 

 

 

 

Ostatnio komentowane na stronie:
13/06/2014 Marzena

FIFA World Cup

i reklama McDonald's
5 komentarzy, ostatni z 20/06/2014 od Marzena
26/05/2014 Marzena

Pomysł na reklamę

linii lotniczych
6 komentarzy, ostatni z 27/05/2014 od Marzena
17/04/2014 Marzena

Reklama Kia Soul

postawiła na chomiki
2 komentarze, ostatni z 17/04/2014 od Marzena