
7 osób
Ustawienia strony:
Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
RSS
RSS
Wydarzenia, zdarzenia, inicjatywy i pomysły, ale również obecność w przestrzeni miejskiej. Działania często nie reklamowe, ale kreatywne.
Warto wspierać!
Zjawisko crowdusourcingu kojarzone jest najczęściej z działaniami firm, organizacji czy insytucji. Określenia tego po raz pierwszy użył w 2006 roku Jeff Howe - dziennikarz magazynu Wired.
Najkrócej rzecz ujmując, w crowdsourcingu chodzi o wspieranie projektów danych organizacji przez użytkowników internetu (bo dzieje się to zazwyczaj za pośrednictwem tego medium). Mogą oni... czytaj dalej
W temacie: Inicjatywy i pomysły
portfolio
Nie jest to takie proste. Większość ludzi pozostaje przy zwykłym CV, które stało się standardem. Coraz modniejszy staje się również List Motywacyjny - widywałam ogłoszenia, gdzie na stanowiska typu sprzedawca pracodawca go wymagał.
Co jakiś czas jednak docierają do mnie ciekawe pomysły niektórych ludzi. Jak przyciągnąć uwagę pracodawcy? Najlepiej swoją nietuzinkową... czytaj dalej
Oceny +2/-0
W temacie: Inicjatywy i pomysły
kreatywne teksty w przestrzeni miejskiej

Ciągle na nowo mnie zachwycają. Zaskakujące teksty i skojarzenia, które dają dużo do myślenia. Loesje działa w Warszawie od paru dobrych lat, twórczo pobudzając ludzi.
Teksty trafiające na ich plakaty to efekt warsztatów kreatywnego myślenia, które są organizowane od paru ostatnich lat w Warszawie. Widoczne są one w przestrzeni miejskiej... czytaj dalej
Oceny +3/-0
W temacie: Inicjatywy i pomysły
FIFA World Cup
i reklama McDonald'sReklama farby
dla każdej z nasPomysł na reklamę
linii lotniczychReklama Kia Soul
postawiła na chomikiReklamy Playa
początki