
7 osób
Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
Zareklamować siebie
portfolio
Nie jest to takie proste. Większość ludzi pozostaje przy zwykłym CV, które stało się standardem. Coraz modniejszy staje się również List Motywacyjny - widywałam ogłoszenia, gdzie na stanowiska typu sprzedawca pracodawca go wymagał.
Co jakiś czas jednak docierają do mnie ciekawe pomysły niektórych ludzi. Jak przyciągnąć uwagę pracodawcy? Najlepiej swoją nietuzinkową kreatywnością. Nie jest to łatwe i wymaga nie lada pomysłowości.
W mediach co rusz podchwytywany jest ten temat przy bardziej spektakularnych lub ciekawych pomysłach. Jednak jeśli raz taki pomysł został wykorzystany i nagłośniony - nie ma co go powtarzać, tylko wymyślić coś swojego.
Ktoś ma pomysł jak powinien zareklamować się fotograf? Tak, portfolio. Często przesyłane w formie papierowej lub elektronicznej do pracodawcy. W dobie internetu większość fotografów posiada swoje strony internetowe lub inne miejsca w sieci, gdzie umieszczają swoje portfolia. Jednak czy to wystarczy aby pozyskać zlecenie?
Na ciekawy pomysł wpadł Jens Lennartsson, wykorzystując nie tylko papierowe portfolio, ale dołączając do przesyłki coś jeszcze...
Minusem tego pomysłu jest jego kosztowność. Osobiście chyba bym się na coś takiego nie zdecydowała ze względu na koszty. Będę myślała dalej nad czymś innym.

FIFA World Cup
i reklama McDonald's