Regiony się promują
5 osób
Moderatorzy:
    mrtswtk Ola

Ustawienia strony:

Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
RSS RSS
Zarejestruj się

22/10/13 od mrtswtk
W temacie: Nasze podwórko

Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia.

Spójna, czytelna, przekonująca - o kampanii promującej Dolny Śląsk.

Uwielbiam spoty promujące Dolny Śląsk. Zapewne już je znacie, kampania promocyjna ruszyła jeszcze przed Euro 2012. Nawet jeżeli nie nic nie szkodzi. Reklamy wciąż są emitowane w telewizji, a Dolny Śląsk nadal kusi.

Bardzo klimatyczne, muzyka w tle nastraja, zdjęcia nocne intrygują. W spotach "Dolny Śląsk. Dotknij Tajemnicy." śledzimy parę turystów, którzy wysiadają na Dworcu Głównym we Wrocławiu. Już budynek dworca sam w sobie jest imponujący. Podekscytowanie przyjezdnych udziela się, zapowiada się ciekawie.

W spotach przedstawiono różnorodność atrakcji, jakie Dolny Śląsk oferuje przyjezdnym. Skromnie bo skromnie, ale kusząco, tajemniczo. Komunikat jest oczywisty - każdy znajdzie coś dla siebie. Są historyczne zabytki, jest przyroda, góry z wierzchu i od środka (jaskinie), są kościoły. Wszystko podane w pięknej, czarującej oprawie.

W ostatnim spocie już nie towarzyszymy parze turystów. Sami zwiedzamy. Odkrywamy coraz więcej możliwości spędzania wolnego czasu – na łódce, na rowerze, pod ziemią. Nie tylko w zimie ale i w lecie, jesienią też jest pięknie.

Po drodze spotykamy mieszkańców Dolnego Śląska, którzy nakładając palec na usta szepczą ćśśś. O nic nie pytaj. Po prostu bądź. Bez zbędnych słów. Przekaz jest jasny, spójny – "Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia."

Chwytliwe hasło. Chyba nie mam się do czego przyczepić. Pozostaje tylko przyjemność oglądania.

Mówi się o tym we wpisach (lub komentarzach do nich):