
7 osób
Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
Plakat filmowy już nie wystarcza
straszą w kawiarni
Przyzwyczajeni jesteśmy do tego, że każdy film wyświetlany w kinie posiada swój trailer dostępny w internecie. Oprócz tego wywieszane są plakaty z zapowiedzą. Nieczęsto zdarza się cokolwiek ponad ten schemat.
Rzeczywistości filmowej przez moment mogli doświadczyć klienci pewnej kawiarni, która wzięła udział w akcji. Wcześniej poczyniono odpowiednie przygotowania, przystosowując miejsce do wyreżyserowanego zdarzenia.
Oglądając filmik drugi czy trzeci raz, wyraźnie zauważa się linkę/sznurek ciągnący się za aktorem. Jednak zaferowani klienci kawiarni raczej nie zwrócili na niego uwagi, skoro centrum wydarzeń było samo zdarzenie i wynikła z tego emocjonalna rozmowa.
Mało kto łączy to co się dzieje w książce albo filmie, z realnym światem. Nie polecam tego szczególnie w przypadku horrorów i thrillerów. Faktem jednak jest większe zapamiętywanie i sięganie po produkty, które zapadły nam w pamięć, których doświadczyliśmy. Z tego względu pomysł wyreżyserowania w kawiarni zdarzenia z filmu, jest bardzo dobry. Sądzę, że wiele osób obejrzy go z czystej ciekawości. W szczególności uczestnicy zdarzenia.

FIFA World Cup
i reklama McDonald's