7 osób
Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
Komentarz może wiele
real-marketing
Kreatywność coraz bardziej w cenie, więc nie dziwi, że nastała moda na real-time marketing, czyli pomysłową reakcję na sygnały konsumentów. W tym liczy się przede wszystkim szybkość i świeżość umysłu. Chwytliwy obrazek, mem czy zdarzenia? Ludzie od marketingu na pewno to wykorzystają. Poprzedzone jest to jednak solidnym monitoringiem wszelkich mediów społecznościowych.
Wychwycenie jednostki z jej marzeniami i dopasowanie swojego działania do jej potrzeb, aby zrealizować własne cele markeingowe. Wystarczy lakoniczny wpis na facebooku jednego z użytkowników by sprowokować do działania. Jedna z firm świetnie wykorzystała takie zdarzenie w swojej kampanii.
Czwórka braci z czego tylko jeden zostaje w Polsce, a reszta rusza za pracą. Dzięki akcji spotykają się razem robiąc niespodziankę bratu pozostałemu w kraju. Zrobiono nagranie z tego zdarzenia i stworzono spot telewizyjny, który został wyemitowany w przerwie meczu Polska-Anglia.
Treść spotu to historia czterech braci i wydarzenia jakie miały miejsce po publikacji komentarza najstarszego z braci na Facebooku. Zwabiono mężczyznę na spotkanie do piwiarni, gdzie pojawili się jego bracia robiąc niespodziankę.
Poprzez aplikację na Facebooku mogą zgłaszać się kolejne osoby.