Między programami
7 osób
Moderatorzy:
    Antisaina
Autorzy strony:
    MarcinM Antisaina Marzena
Subskrybenci:
    Ola Marzena Agata Atavus Antisaina AgnesO ruda

Ustawienia strony:

Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
RSS RSS
Zarejestruj się

21/10/13 od Antisaina
W temacie: Wszystko dla pieniędzy

Komentarz może wiele

real-marketing

Kreatywność coraz bardziej w cenie, więc nie dziwi, że nastała moda na real-time marketing, czyli pomysłową reakcję na sygnały konsumentów. W tym liczy się przede wszystkim szybkość i świeżość umysłu. Chwytliwy obrazek, mem czy zdarzenia? Ludzie od marketingu na pewno to wykorzystają. Poprzedzone jest to jednak solidnym monitoringiem wszelkich mediów społecznościowych.

Wychwycenie jednostki z jej marzeniami i dopasowanie swojego działania do jej potrzeb, aby zrealizować własne cele markeingowe. Wystarczy lakoniczny wpis na facebooku jednego z użytkowników by sprowokować do działania. Jedna z firm świetnie wykorzystała takie zdarzenie w swojej kampanii.

Czwórka braci z czego tylko jeden zostaje w Polsce, a reszta rusza za pracą. Dzięki akcji spotykają się razem robiąc niespodziankę bratu pozostałemu w kraju. Zrobiono nagranie z tego zdarzenia i stworzono spot telewizyjny, który został wyemitowany w przerwie meczu Polska-Anglia.

Treść spotu to historia czterech braci i wydarzenia jakie miały miejsce po publikacji komentarza najstarszego z braci na Facebooku. Zwabiono mężczyznę na spotkanie do piwiarni, gdzie pojawili się jego bracia robiąc niespodziankę.

Poprzez aplikację na Facebooku mogą zgłaszać się kolejne osoby.

 


 

Ostatnio komentowane na stronie:
13/06/2014 Marzena

FIFA World Cup

i reklama McDonald's
5 komentarzy, ostatni z 20/06/2014 od Marzena
26/05/2014 Marzena

Pomysł na reklamę

linii lotniczych
6 komentarzy, ostatni z 27/05/2014 od Marzena
17/04/2014 Marzena

Reklama Kia Soul

postawiła na chomiki
2 komentarze, ostatni z 17/04/2014 od Marzena