7 osób
Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
Be Hero
reklama firmy produkującej kamerki
W ostatnich dniach, wśród moich znajomych na Facebooku, bardzo popularny stał się filmik pokazujący bezinteresowną pomoc strażaka. Ratuje on małego kotka, którego znalazł w domu, w którym miał miejsce pożar. Filmik niesamowicie porusza - mnie ze względu na to, że jestem "kociarą".
Dopiero przy kolejnych odtwarzaniach zauważyłam, że na początku widnieje napis "Be Hero". Jest to hasło firmy GoPro produkującej kamery, które można zamocować na hełmie, kasku, albo w samochodze. Nagranie jest oryginalne, jednak przyokazji jest nośnikiem reklamy.
Niestety kotek podobno nie przeżył, ze względu na uszkodzone dymem płuca. Nie umniejsza to jednak tego, co zrobił z potrzeby serca strażak.
Po sześciu dniach od upublicznienia na profilu firmy, reklama była wyświetlana ponad 14 milionów razy.
Poniżej dla porównania oryginalne nagranie, bez reklamy. Od połowy czerwca wyświetlone zaledwie 1,5 miliona razy.