Elementy oznaczone jako promocja polski

Subskybowanie wpisu oznaczonego tagiem spowoduje, że będziesz otrzymywać powiadomienia o nowych treściach, do których przypisano ten tag,


17/01/14 publiczna dla Regiony się promują
I oto stało się - Polska promuje się w Chinach. Spot jest elementem kampanii promującej nasz kraj na rynkach azjatyckich - początkowo... czytaj dalej
oceny 3/0, komentarze 2, ostatni od Ola:
[nomadembyc]: * Kto wyczuł ironię łapka w górę.  łapka w górę - pamiętam bazar w Szanghaju gdzie ...
07/01/14 publiczna dla Regiony się promują
Kraków marzy o Olimpiadzie Zimowej
"Marzenia się spełniają" - kampania projektu Kraków 2022.
Jeszcze tylko miesiąc do rozpoczęcia XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich, które w tym roku odbędą się w Soczi (Rosja). Z tej... czytaj dalej
oceny 2/0, komentarze 2, ostatni od mrtswtk:
Może chodziło o podkreślenie tego zimowego klimatu, gdzie za dnia już jest ciemno. :-) Dla uzupełnienia ...
14/12/13 publiczna dla Regiony się promują
Małopolska dla inwestorów
Co George Clooney robi w Krakowie?
No właśnie nic. Mimo to Małopolska postanowiła wykorzystać jego wizerunek (pośrednio) i wypromować się za sprawą – uwaga, uwaga! - sobowtóra hollywoodzkiego... czytaj dalej
oceny 1/0
18/11/13 publiczna dla Regiony się promują
Polskie jedzenie w CNN
Reklama polskiego jadła. Czy aby na pewno?
Na stronie Lokalnie i ze smakiem co rusz pojawiają się notatki o regionalnych smakołykach, głównie polskich (choć nie zawsze). Polskie... czytaj dalej
04/10/13 publiczna dla Regiony się promują
Zainwestowałeś już w Polskę Wschodnią?
Zrób to zanim zapyta Cię o to Twoje dziecko.
Było o kampani mającej przyciągnąć turystów, teraz będzie o kampani skierowanej do inwestorów. Akcja świeżynką nie jest, ale myślę, że... czytaj dalej
oceny 4/0
03/10/13 publiczna dla Regiony się promują
Ponarzekaj z nami Polakami
Marudzenie jako cecha narodowa, której promowania sensu nie widzę.
W razie gdyby ktoś jeszcze nie słyszał o kampanii "Poland. Come and complain." mającą promować Polskę za granicą, poniżej przytaczam... czytaj dalej
oceny 4/0