Wszystkie | Notatki
Mendoza - notatki i wydarzenia
Stolica argentyńskiego wina
eM 26/11/2011 Argentyna, Mendoza
Mendoza znalazła się na planie podróży ze względu na swoją opinię jednej ze stolic wina. Miejscowi wymyślili dość oryginalny sposób na poznanie tego miasta, wina i okolic – wycieczki rowerowe.
Do Mendozy przybyliśmy zmęczeni kilkudniowym przejazdem z Puerto Madryn. Niestety w południowoamerykańską zimę pola namiotowe były zamknięte, w związku z czym zostaliśmy skazani na schroniska młodzieżowe. Szybko znaleźliśmy odpowiedni, czyli najtańszy hostel w okolicy dworca – Savigliano Hostel. Złożyliśmy plecaki, obeszliśmy miasto i ustaliliśmy plan na następny dzień, który doprecyzował nam... czytaj dalej
Estadio Mendoza
eM 26/11/2011 Argentyna, Mendoza
W Argentynie futbol jest wszechobecny. Jednak współcześni nam geniusze to nic w porównaniu z możliwością przycupnięcia na stadionie gdzie najlepsi polscy piłkarze zachwycali świat…
Sierpniowego dnia zdecydowaliśmy się odpuścić typowe atrakcje turystyczne Mendozy i poszukać miejsca gdzie nie spotkamy europejskich turystów. Na mapie miasta w oko wpadł nam dobrze kojarzący się symbol boiska. Z czasem wpadło nam do głowy, że musi to być ten wielki stadion, który był jednym z obiektów, na których rozgrywano... czytaj dalej