Regiony się promują
5 osób
Moderatorzy:
    mrtswtk Ola

Ustawienia strony:

Widoczność: wszyscy
Publikować mogą: wszyscy
Moderacja: tylko niezaufani
RSS RSS
Zarejestruj się

24/11/13 od mrtswtk
W temacie: Miasto biznesowo

Śląskie miasta promują się biznesowo

Przegląd szablonowych (czyt. nudnych) kampanii promocyjnych z Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego.

Niedawno pisałam o ciekawej, wyłamującej się z monotonnej konwencji szklanych wieżowców, otwartych przestrzeni i biznesowych uścisków dłoni kampanii promującej Radzionków jako miejsce godne inwestycji.

Dziś zaprezentuję o co mi dokładnie chodzi, gdy mówię o nudnym i niczym niewyróżniającym się stylu stosowanym w biznesowych kampaniach miast i regionów. Poniżej krótki przegląd reklam skierowanych do potencjalnych inwestorów. Żeby nie odbiegać zbyt daleko wszystkie miejscowości, podobnie jak Radzionków, znajdują się w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym – czyli w regionie, który jak można przypuszczać ma co oferować swoim partnerom.

Popatrzmy. Kolejność spotów niczym nie sugerowana:

 

1. Jaworzno, daj się wciągnąć:

 

2. Świętochłowice, bliżej niż myślisz:

 

3. Dąbrowa Górnicza, oak is ok:

 

4. Sosnowiec, łączy:

 

5. Tarnowskie Góry, wyżyny biznesu:

 

Najmniejsze pod względem zaludnienia na tej liście są Świętochłowice – coś ponad 53 tysiące mieszkańców. Najbardziej zaludniony Sosnowiec – ponad 214 tysięcy. A Radzionków ma 17 tysięcy. I potrafi się wypromować z werwą. Chapeau bas.

Mówi się o tym we wpisach (lub komentarzach do nich):